Ο λογαριασμός μουperm_identity

Τρόποι Αποστολής και Πολιτική Επιστροφών

ΧΡΕΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ

Η χρέωση των μεταφορικών για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από την εταιρεία MODECO ΑΒΕΕ μέσω του ιστότοπου  www.modeco.gr υπολογίζονται με βάση την αξία και τον τόπο παράδοσης της εκάστοτε παραγγελίας.

Πιο συγκεκριμένα:

Τα μεταφορικά της εκάστοτε παραγγελίας  υπολογίζονται με βάση την αξία της παραγγελίας και τον ταχυδρομικό κώδικα του τόπους παράδοσης.

  • Οι παραδόσεις των παραγγελιών στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης και Λάρισας, γίνονται κατ’οίκον από ιδιόκτητα φορτηγά της εταιρείας MODECOή συνεργαζόμενους μεταφορείς, επί του πεζοδρομίου της δηλωθείσας διεύθυνσης. Για τους παραπάνω νομούς υπάρχει η δυνατότητα ανεβάσματος σε όροφο, μόνο εφόσον δηλωθεί από τον πελάτη κατά την εκχώρηση της παραγγελίας στο ανάλογο πεδίο, έναντι επιπλέον χρέωσης η οποία διαμορφώνεται ως εξής:

    • 5€ πλέον ΦΠΑ για παραγγελίες αξίας από 0€ εώς 500€ (για ανέβασμα σε οποιοδήποτε όροφο*)

    • 10€ πλέον ΦΠΑ για παραγγελίες αξίας άνω των 500€ (για ανέβασμα σε οποιοδήποτε όροφο*)

*Σε περίπτωση που το ανέβασμα σε όροφο κρίνεται αδύνατο κατά την ώρα της παράδοσης, η παράδοση πραγματοποιείται στο κοντινότερο δυνατό σημείο και το αντίτιμο της χρέωσης για την υπηρεσία του ανεβάσματος σε όροφο  επιστρέφεται στον πελάτη.

  • Οι παραδόσεις των παραγγελιών στους υπόλοιπους νομούς εντός της ελληνικής επικράτειας, οι οποίοι δεν αναφέρονται παραπάνω, γίνονται από φορτηγά της εταιρείας MODECOμέχρι κάποιο αστικό κέντρο (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα) και στη συνέχεια τα προϊόντα μεταφορτώνονται σε μεταφορική της επιλογής του πελάτη ή σε μεταφορική της επιλογής της εταιρείας (εφόσον ο πελάτης δεν προτείνει τη μεταφορική της αρεσκείας του) και γίνονται επί του πεζοδρομίου της δηλωθείσας διεύθυνσης. Στις περιπτώσεις όπου τα προϊόντα παραδίδονται από μεταφορική εταιρεία, δεν υπάρχει δυνατότητα ανεβάσματος σε όροφο (εκτός κι αν υπάρξει περαιτέρω συνεννόηση μεταξύ του πελάτη και του μεταφορέα, για την οποία η MODECO ΑΒΕΕ δεν φέρει καμία ευθύνη).

 

Σε περιπτώσεις όπου το σημείο παράδοσης, το οποίο έχει ορίσει ο πελάτης είναι δύσκολα προσβάσιμο από το μέσο μεταφοράς της εταιρείας ή του συνεργαζόμενου μεταφορέα, ο πελάτης θα πρέπει να το γνωστοποιεί στην εταιρεία, προκειμένου να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Σε διαφορετική περίπτωση, ο εκάστοτε μεταφορέας, έχει το δικαίωμα να παραδώσει τα προϊόντα στο κοντινότερο δυνατό σημείο, το οποίο είναι προσβάσιμο στο μέσο μεταφοράς. Εναλλακτικά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει επιπλέον αμοιβή για την παράδοση στο πεζοδρόμιο της δηλωθείσας διεύθυνσης.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από το εργοστάσιο της MODECO ABEE εντός 20 εργάσιμων ημερών από την καταχώρηση της παραγγελίας.

Η εταιρεία έχει το δικαίωμα να τροποποιεί τους παραπάνω όρους, χωρίς προειδοποίηση, έχοντας υποχρέωση να ανανεώνει τους παρόντες όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Για κάθε προϊόν που παραγγείλατε μέσω του www.modeco.gr η εταιρεία MODECO σας παρέχει ένα έντυπο με οδηγίες συναρμολόγησης, το οποίο μπορείτε να βρείτε σε μορφή αρχείου pdfστη σελίδα του είδος που παραγγείλατε.

Η εταιρεία MODECO δεν προσφέρει υπηρεσίες συναρμολόγησης για τα προϊόντα τα οποία αγοράζονται μέσω του www.modeco.gr , ωστόσο μπορεί να σας φέρει σε επαφή με εξειδικευμένα συνεργεία.

Για υπηρεσίες συναρμολόγησης στους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα 6949611161 και 6977682348 αντίστοιχα.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται παρακάτω, σε σχέση με την πολιτική επιστροφών ισχύουν για όλα τα προϊόντα που πωλούνται στον ιστότοπο www.modeco.gr  της εταιρείας MODECO ABEE.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Όταν κάνετε την παραγγελία σας στον ιστότοπο www.modeco.gr , έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μέσα σε μία ημέρα από τη στιγμή που πραγματοποιηθεί η παραγγελία.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ή ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΟΣ

Σε περιπτώσεις στις οποίες το προϊόν που παραλάβατε δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε να αποστέλλετε σχετική φωτογραφία στην ηλεκτρονική διεύθυνση e-shop@modeco.gr, και αφού λάβετε σχετική ενημέρωση τα προϊόντα αποστέλλονται πίσω προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους, με τη μεταφορική εταιρεία με την οποία παραλάβατε τα προϊόντα. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος των μεταφορικών αναλαμβάνει η εταιρεία MODECO. Η εταιρεία MODECOδεν αναλαμβάνει την κάλυψη των μεταφορικών στην περίπτωση που επιλέξετε άλλη μεταφορική από αυτή με την οποία παραλάβατε τα προϊόντα.

Σε περιπτώσεις τις οποίες το προϊόν που παραλάβατε φέρει κατασκευαστικό λάθος ή ελάττωμα, θα πρέπει και πάλι να αποσταλεί σχετική φωτογραφία στην ηλεκτρονική διεύθυνση e-shop@modeco.gr και αφού λάβετε σχετική ενημέρωση να προχωρήσετε κατά τον ίδιο τρόπο σε αποστολή ολόκληρου του προϊόντος ή μέρους αυτού κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία, προκειμένου να αντικατασταθεί το ελαττωματικό προϊόν ή το ελαττωματικό τμήμα αυτού.

Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα που πρόκειται να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, κλεισμένα στην αρχική τους συσκευασία. Σε περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος έχει ανοιχτεί, θα πρέπει και πάλι να φροντίσετε για την καλή κατάσταση των επιστρεφόμενων. Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή.

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει τα αγορασμένα προϊόντα εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει εντός 7 ημερών, η εταιρεία MODECO έχει το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή ή την αντικατάσταση του προϊόντος.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται από την παρούσα πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση και όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΝΤΙΤΙΜΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΩΝ

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία MODECO σας επιστρέφει την αξία των προϊόντων τα οποία επιστρέψατε, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών εφόσον πρόκειται για λάθος αποστολή ή ελαττωματικό προϊόν.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται το συντομότερο δυνατό από την παραλαβή των προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση, γίνεται εφόσον σταλεί  αίτημα για επιστροφή, κι αυτό γίνει δεκτό, κι αφού τα προϊόντα επιστρέψουν στην έδρα της εταιρείας MODECO. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη, εκτός κι αν υπάρχει άλλο γραπτό αίτημα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση e-shop@modeco.gr.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς εντός  7 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων. Η υπαναχώρηση μπορεί να γίνει υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις.

  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση e-shop@modeco.gr

  • Καθώς η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των έντυπων που το συνοδεύουν. Ο πελάτης επιβαρύνεται τα μεταφορικά για την αποστολή και την επιστροφή του προϊόντος και του επιστρέφετε μόνο το ποσό το οποίο αφορά στην αξία του επιστρεφόμενου προϊόντος.

  •  Η επιστροφή των χρημάτων στο πελάτη γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη εκτός κι αν υπάρχει άλλο γραπτό αίτημα  μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση e-shop@modeco.gr

  • Ο πελάτης καλείται να αποζημιώσει την εταιρεία MODECOσε περίπτωση που έκανε χρήση του προϊόντος, άλλη από αυτή που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης αυτού. Η μείωση της αξίας του προϊόντος από το άνοιγμα της συσκευασίας εως και το χαρακτηρισμό του ως μεταχειρισμένο, εξετάζεται κατά περίπτωση από την εταιρεία MODECOκαι είναι συνήθως της τάξεως του 20%-30%.

  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα παραληφθούν ελλιπή, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση, το ποσό της οποίας καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων που παρέλαβε.

 

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Στην περίπτωση όπου το προϊόν έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει θέσει ο πελάτης ή που δεν υπήρχε σε απόθεμα και χρειάστηκε να γίνει ειδική παραγγελία από την εταιρεία.

  2. Την προμήθεια προϊόντων τα οποία λόγω της φύσης τους είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένα με άλλα στοιχεία.

  3. Την προμήθεια προϊόντων, τα οποία λόγω της φύσης τους είναι ακατάλληλα για επιστροφή, για λόγου προστασίας της υγείας, όπως λευκά είδη, μαξιλάρια, επιστρώματα.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ

Αν το νέο σας στρώμα δεν είναι τόσο μαλακό ή τόσο σκληρό όσο θα θέλατε, μπορείτε μέσα σε 7 ημέρες από την παραλαβή, να το επιστρέψετε ή να το αντικαταστήσετε με ένα άλλο!